• 14-10-2007, 16:56:59
    #1
    arkadaslar nokia n93 hakkında goruslerinizi almak istedim.
  • 14-10-2007, 17:03:20
    #2
    çok güzel telefon tek olumsuz özelliği çok kaba olması şahsen ben hayatta kullanamam bunu
  • 14-10-2007, 17:56:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    birinci el alıcaksanız kesinlikle tavsiye etmem.2. el alıncaksada uzun uzun düşünseniz iyi olur çünkü aşırı derecede kaba ve ağır eğer bu sizin için sorun olmıcaksa equlaizer full olduğunda süper bi hoparlörü olduğunu farkedersiniz.DVD kalitesinde video ve 3.2 olmasına rağmen gece çekimi iğrenç bir kamerası var.WLAN'ı çoğu yerde normal pc gibi çekmiyor ve bağlanmıyor bunu unutmayın.Güzel programlarla desteklendiğinde tam bir işadamı telefonu gibi

    tek sorunu kaba olması onun dışında güzel cihaz.Eğer ikinci el alıcaksanız kaba olması sorun değilse tavsiye ederim opengl destekli ve çift işlemcili bir cihaz ben şahsen kaba olmasından dolayı satarak elveda dedim ...
  • 14-10-2007, 22:25:12
    #4
    ikinci el almayı düşünmüyorum ki fiyatı ucuz sayılmayacak kadar yüksek. yani bu fiyata degicek bir telefonmu acaba?
  • 15-10-2007, 19:39:06
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Özellik bakımından bakıldıgında 10 üzerinden 10 bir telefon.

    Eğer büyük boyutlu telefon kullanmakta bir zorluk çekmez isen iyi bir telefon.

    Ben şahsen işim gereği surekli hareket halide oldugum için bu tarz kapaklı yada kızaklı model telefonlardan özellikle uzak duruyorum.Kullanımı BAR tipi modellere göre hem daha hassa hemde daha zor.

    Yine belitreyim özellik olarak çok üstün bir cihaz.Kararın ne olursa olsun iyi günlerde kullan.