Özellik bakımından bakıldıgında 10 üzerinden 10 bir telefon.

Eğer büyük boyutlu telefon kullanmakta bir zorluk çekmez isen iyi bir telefon.

Ben şahsen işim gereği surekli hareket halide oldugum için bu tarz kapaklı yada kızaklı model telefonlardan özellikle uzak duruyorum.Kullanımı BAR tipi modellere göre hem daha hassa hemde daha zor.

Yine belitreyim özellik olarak çok üstün bir cihaz.Kararın ne olursa olsun iyi günlerde kullan.