birinci el alıcaksanız kesinlikle tavsiye etmem.2. el alıncaksada uzun uzun düşünseniz iyi olur çünkü aşırı derecede kaba ve ağır eğer bu sizin için sorun olmıcaksa equlaizer full olduğunda süper bi hoparlörü olduğunu farkedersiniz.DVD kalitesinde video ve 3.2 olmasına rağmen gece çekimi iğrenç bir kamerası var.WLAN'ı çoğu yerde normal pc gibi çekmiyor ve bağlanmıyor bunu unutmayın.Güzel programlarla desteklendiğinde tam bir işadamı telefonu gibi

tek sorunu kaba olması onun dışında güzel cihaz.Eğer ikinci el alıcaksanız kaba olması sorun değilse tavsiye ederim opengl destekli ve çift işlemcili bir cihaz ben şahsen kaba olmasından dolayı satarak elveda dedim ...