iphone , SII şu anda ise Htc One X kullanıcısıyım.
Neden s3 degilde One X aldım :
1 - Samsung touchwiz arayuzune karşın sense daha hoş oldugu icin
2 - Kasa kalitesi s3'e göre daha iyi oldugu icin ( dün üzerine kola dokulmesine ragmen icine hic sıvı girmedi sanırım halen calisiyor
)3 - Ekran güneş altında s3'e oranla daha net ve okunabilir oldugu icin
4 - Kamera ve ses için
5 - Donanıma zaten girmiyorum iki cihazda da takılma vs olmadan oynayabilirsiniz
S3 alsam Neden alırdım :
1 - Pili çıktıgı icin
2 - Pili 2200 mAH oldugu için
3 - Arttirilabilir hafizasi oldugu icin
Eğer az daha sabrınız varsa bekleyip One X+ almanızı tavsiye ederim.
Android cihazlarda fabrika cıkısında donanımsal bir problem yoksa zaten sonrasında da olacagini zannetmiyorum. Yazılımlsal problemleride evde kendi cabanız ile cozebilecek imkan her zaman var . Telefon brick bile olsa USB Jig ile kurtarabilirsiniz. Bu yüzden garanti olayını bende pek kafama takmiyorum.
Ayrıca telefondan son derece memnunum. Şarj konusu biraz can sıkıcı. Arkadaşlarım sağolsun telefonları ellerine alınca bırakmıyorlar.