• 30-10-2012, 15:55:43
    #10
    Üyeliği durduruldu
    merhabalar;
    iphone , SII şu anda ise Htc One X kullanıcısıyım.

    Neden s3 degilde One X aldım :
    1 - Samsung touchwiz arayuzune karşın sense daha hoş oldugu icin
    2 - Kasa kalitesi s3'e göre daha iyi oldugu icin ( dün üzerine kola dokulmesine ragmen icine hic sıvı girmedi sanırım halen calisiyor )
    3 - Ekran güneş altında s3'e oranla daha net ve okunabilir oldugu icin
    4 - Kamera ve ses için
    5 - Donanıma zaten girmiyorum iki cihazda da takılma vs olmadan oynayabilirsiniz

    S3 alsam Neden alırdım :
    1 - Pili çıktıgı icin
    2 - Pili 2200 mAH oldugu için
    3 - Arttirilabilir hafizasi oldugu icin

    Eğer az daha sabrınız varsa bekleyip One X+ almanızı tavsiye ederim.

    Android cihazlarda fabrika cıkısında donanımsal bir problem yoksa zaten sonrasında da olacagini zannetmiyorum. Yazılımlsal problemleride evde kendi cabanız ile cozebilecek imkan her zaman var . Telefon brick bile olsa USB Jig ile kurtarabilirsiniz. Bu yüzden garanti olayını bende pek kafama takmiyorum.
  • 30-10-2012, 23:54:46
    #11
    @PHPci, verdiğin bilgiler için çok teşekkür ederim. HTC'nin telefonları benimde çok hoşuma gidiyor. Aslında internetten pek çok olumlu cevap var ama çevremde 1-2 kişi HTC kullanıyor ve pek memnun değil ondan pek yanaşmak istemedim.
  • 31-10-2012, 01:28:29
    #12
    bende s3 yada galaxy note2 almayı düşünüyorum.konu açılmışken sorayım dedim sizce hangisi daha iyi olur hangisini tavsiye edersiniz ?
  • 31-10-2012, 06:04:43
    #13
    Bugün Note 2 modeli inceledim ama telefon mu tablet mi anlayamadım. Note alacaksanız bi çanta şart gibi
  • 13-11-2012, 09:54:42
    #14
    Üyeliği durduruldu
    note2'den herkeş bu sefer "olmuş" diye bahsediyor. normal kullanımda 3 günlük bir pil ömrü varmiş. 3100 mAh tabi. olsun o kadar
  • 15-11-2012, 01:11:35
    #15
    S3 aldım hocam, artık çok geç. Ayrıca telefondan son derece memnunum. Şarj konusu biraz can sıkıcı. Arkadaşlarım sağolsun telefonları ellerine alınca bırakmıyorlar.
  • 15-11-2012, 01:14:20
    #16
    JoNeSS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar,

    Şu sıralar Samsung firmasının güzel çıkış yaşadığı S3 modelini almayı planlıyorum. Teknosa, bimeks, electroworld gibi mağazalarda fiyatlar 1600 TL-1800 TL arası. Sahibinden baktığımda ise 1.050 TL ile 1.45 TL0 arası fiyatları var. 2 taraftaki ürünlerde sıfır ama aralarında fiyat olarak baya bi fark var. Kafamda temel olarak 2 soru var.

    Yurtdışından gelme S3 alsam sizce ne gibi eksileri olur?
    Garanti olayı nasıl olucak?

    Şimdiden bilgi için teşekkürler, kolay gelsin.


    gg de birisi 1359 tlden satıyordu kaldıysa bi bak istersen
  • 17-11-2012, 08:56:30
    #17
    webgezgini10 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    gg de birisi 1359 tlden satıyordu kaldıysa bi bak istersen
    Hocam telefonu aldım artık çok geç.