merhabalar;
iphone , SII şu anda ise Htc One X kullanıcısıyım.
Neden s3 degilde One X aldım :
1 - Samsung touchwiz arayuzune karşın sense daha hoş oldugu icin
2 - Kasa kalitesi s3'e göre daha iyi oldugu icin ( dün üzerine kola dokulmesine ragmen icine hic sıvı girmedi sanırım halen calisiyor

)
3 - Ekran güneş altında s3'e oranla daha net ve okunabilir oldugu icin
4 - Kamera ve ses için
5 - Donanıma zaten girmiyorum iki cihazda da takılma vs olmadan oynayabilirsiniz
S3 alsam Neden alırdım :
1 - Pili çıktıgı icin
2 - Pili 2200 mAH oldugu için
3 - Arttirilabilir hafizasi oldugu icin
Eğer az daha sabrınız varsa bekleyip One X+ almanızı tavsiye ederim.
Android cihazlarda fabrika cıkısında donanımsal bir problem yoksa zaten sonrasında da olacagini zannetmiyorum. Yazılımlsal problemleride evde kendi cabanız ile cozebilecek imkan her zaman var . Telefon brick bile olsa USB Jig ile kurtarabilirsiniz. Bu yüzden garanti olayını bende pek kafama takmiyorum.