Konu
S3 almayı planlıyorum.
15-11-2012, 01:11:35
#15
JoNeSS
S3 aldım hocam, artık çok geç.
Ayrıca telefondan son derece memnunum. Şarj konusu biraz can sıkıcı. Arkadaşlarım sağolsun telefonları ellerine alınca bırakmıyorlar.