• 05-08-2012, 07:51:48
    #1
    Selamlar. Bu telefondan alıcam bitane kullanan varmı ? nasıl bi telefon ?
  • 05-08-2012, 09:44:45
    #2
    Ben yaklaşık 6 aydır LT15i kullanıyorum, eşime de yaklaşık 3 ay önce LT18i aldım (Arc S) LT18i performans olarak daha iyi. Telefon çok iyi ancak kullanıma göre bazen yavaşlık gözlemleyebiliyorum. Bu sebeple Lt18i almanı öneririm.
  • 05-08-2012, 19:39:49
    #3
    Peki fiyat nedir bi bilginiz varmı ?
  • 06-08-2012, 19:02:05
    #4
    Ben Media Markt'tan 1290 TL'ye aldım. Ancak bir çok yerde 900 TL ye kadar düştüğünü gördüm. http://www.ucuzu.com/cep-telefonu-c3...18i-p52086313/ buradan incelersen bulabilirsin uygun fiyatlı yerleri. Hatta indirdik.com fırsat yapmıştı belki halen satıyordur...
  • 07-08-2012, 12:18:36
    #5
    Alıcam hocam bitane ama blmyrm ya sağlam bi firma
  • 07-08-2012, 17:12:44
    #6
    Üyeliği durduruldu
    ben arc s kullanıyorum, android versiyonunu 4e güncelleyince telefon da kasılmalar oluştu ve sinyal gücünde azalma oldu, android versiyonu 2.3.4 iken memnundum, şu an 4 var ve memnun değilim, 512 ramli bir telefona niye yüksek versiyon güncellemesi yaparlar ki anlamam. bunu satıp xperia s almayı düşünüyorum
  • 10-08-2012, 12:58:31
    #7
    Suan bir siteden alıcam banka sorunu var inş gidelince.
  • 10-08-2012, 16:15:19
    #8
    800 TL civarında bulabilirsin. Yakın bir arkadaşım kullanıyor. Telefonu kullanma fırsatım oldu, iç ve dış tasarımı harika. İşini fazlasıyla görecek estetik olarak iyi bir telefon.
  • 11-08-2012, 01:11:51
    #9
    Aldım sonunda