ben arc s kullanıyorum, android versiyonunu 4e güncelleyince telefon da kasılmalar oluştu ve sinyal gücünde azalma oldu, android versiyonu 2.3.4 iken memnundum, şu an 4 var ve memnun değilim, 512 ramli bir telefona niye yüksek versiyon güncellemesi yaparlar ki anlamam. bunu satıp xperia s almayı düşünüyorum