Ben yaklaşık 6 aydır LT15i kullanıyorum, eşime de yaklaşık 3 ay önce LT18i aldım (Arc S) LT18i performans olarak daha iyi. Telefon çok iyi ancak kullanıma göre bazen yavaşlık gözlemleyebiliyorum. Bu sebeple Lt18i almanı öneririm.