Merhaba arkadaşlar.Konuyu arattım daha önce aynı soruyu soran arkadaşlar olmuş.Ancak ya cevap veren olmamış ya da eksik geldi biraz.Telefon alıcam 5800 da karar kılmıştım ama hala incelediğim samsung modelleri vardı.Şimdi iki telefon arasında kaldım.
Birisi 5800 Xpress Music diğeri ise Samsung Corby Pro.
Sizce hangisi acaba nedeniyle beraber söyler misiniz.5800 ın beni iten tarafı nokia çok kullandım bilirim arada yapacağı donmalardır ve kamerası.Genelde gördüğüm samsungların kameraları nokia dan daha iyi bu konuda.
Sizce hangisi neden ?
İki Telefondan Hangisi ?
37
●2.305
- 28-09-2010, 22:47:59Evet bende onda karar kıldım.2 gün önce bi arkadaşım almış inceledim felan hoşuma gitti fena değil.Tanıdık birde telefoncu abim var hangisi dedim oda 5800 ı önerdi.Onu alıcam inşBEYZADE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 29-09-2010, 00:36:04Bende o yüzden bu modele baktımCycl0ne adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
max verebileceğim fiyat aralığı bu kadar işte.Bu fiyatada daha iyisini bulamadım.
- 29-09-2010, 01:08:41Eskisi kadar kötü değil artık 5800'ın dokunmatiği, tabiki iphone kadar hassas değil. Ben 5800'ın symbian nedeniyle ağırlaşması ve bazen açılmaması ve kaba tasarımı haricinde herşeyine bayılıyorum, tam bir webmaster telefonu herşeyi yapabiliyorsunuz.
- 29-09-2010, 01:08:51Telefonu ne amaçla kullanacaksınız ? Biraz saçma soru gelebilir ama örneğin müziğe önem veriyorsanız sony'nin walkman telefonlarına yönelmelisiniz.Dokunmatik ise aradığınız duyduğuma göre bu konuda samsung çok iyi. Klasik bir telefon Nokia olsun taştan olsun diyorsan Nokia almalısın

Şahsen ben Sony Ericsson w960 kullanıyorum çokta memnunum