5800 xm al bence çünkü corby'ye göre fazladan symbian işletim sistemi mevcut, gps mevcut.
Evet bende onda karar kıldım.2 gün önce bi arkadaşım almış inceledim felan hoşuma gitti fena değil.Tanıdık birde telefoncu abim var hangisi dedim oda 5800 ı önerdi.Onu alıcam inş