Eskisi kadar kötü değil artık 5800'ın dokunmatiği, tabiki iphone kadar hassas değil. Ben 5800'ın symbian nedeniyle ağırlaşması ve bazen açılmaması ve kaba tasarımı haricinde herşeyine bayılıyorum, tam bir webmaster telefonu herşeyi yapabiliyorsunuz.