merhaba..
arkadaşlar ben türk telekomun kampanyası ile LG gm 735 cep telefonunu almıştım. iki gün önce bir mesaj geldi imei numaranız klonlanmıştır aldığınız yere başvurun diye. ben cep telefon servisine gittim ama benden fatura istediler. ama telekom bana fatura falan vermedi. 30 gün içinde imei kaydı yaptırmazsam telefon kilitlenecek. bilgisi olan varmı
imei numaram klonlanmış.
9
●1.569
- 14-09-2010, 16:02:27sorunu çözdüm .. banner sizin mesajınıza cevaben ; aldığım telekom ne yapacağını bilmediği için ben araştırıyorum
lg destek hattını aradım en son.. imei numaramı kontrol ettiler kayıt altına aldılar. servis olaynı sordum faturasız nasıl servise yollayacağım diye. seri numarasından çıkartırlar siz kampanyalı ürün olduğuınu belirtin yeter dediler.. bakalım ne olacak
teşekkürler
- 14-09-2010, 23:58:56götürmek gerekmiyor.webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam kafasından imei sallıyor, klonluyor.
lg destek hattını aradım en son.. imei numaramı kontrol ettiler kayıt altına aldılar. servis olaynı sordum faturasız nasıl servise yollayacağım diye. seri numarasından çıkartırlar siz kampanyalı ürün olduğuınu belirtin yeter dediler.. bakalım ne olacak