• 14-09-2010, 15:24:01
    #1
    merhaba..

    arkadaşlar ben türk telekomun kampanyası ile LG gm 735 cep telefonunu almıştım. iki gün önce bir mesaj geldi imei numaranız klonlanmıştır aldığınız yere başvurun diye. ben cep telefon servisine gittim ama benden fatura istediler. ama telekom bana fatura falan vermedi. 30 gün içinde imei kaydı yaptırmazsam telefon kilitlenecek. bilgisi olan varmı
  • 14-09-2010, 15:28:40
    #2
    Telefonu hangi TürkTelekom'dan aldıysan oraya git kampanya ile aldığına göre fatura yoksa bile bir belge felan almadınmı Türktelekom 'dan o belgeyle git değiştitir .
  • 14-09-2010, 16:02:27
    #3
    sorunu çözdüm .. banner sizin mesajınıza cevaben ; aldığım telekom ne yapacağını bilmediği için ben araştırıyorum lg destek hattını aradım en son.. imei numaramı kontrol ettiler kayıt altına aldılar. servis olaynı sordum faturasız nasıl servise yollayacağım diye. seri numarasından çıkartırlar siz kampanyalı ürün olduğuınu belirtin yeter dediler.. bakalım ne olacak teşekkürler
  • 14-09-2010, 16:04:24
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Klonlama ne zaman yapılmıştır sence ? Telefonu tamir için bir telefoncuya felan götürdün mü ?
  • 14-09-2010, 16:58:23
    #5
    yok.. değil telefoncuya tanıdığa emaneten bile vermedim. 7/24 benimleydi :I)
  • 14-09-2010, 23:58:56
    #6
    webzegs adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Klonlama ne zaman yapılmıştır sence ? Telefonu tamir için bir telefoncuya felan götürdün mü ?
    götürmek gerekmiyor.

    adam kafasından imei sallıyor, klonluyor.
  • 15-09-2010, 00:22:11
    #7
    Kafadan sallayarak imei zor tutar yani en azından son çıkan telefonlarda öyle seri halinde gitmiyor imei numaraları
  • 15-09-2010, 13:19:03
    #8
    tutanıda benimi buldu nedir
  • 16-09-2010, 16:29:41
    #9
    aynı olay sevgilimin de başına geldi. Samsung du onun teli. Müşteri hizmetleriyle konuşarak hallettiler.