sorunu çözdüm .. banner sizin mesajınıza cevaben ; aldığım telekom ne yapacağını bilmediği için ben araştırıyorum lg destek hattını aradım en son.. imei numaramı kontrol ettiler kayıt altına aldılar. servis olaynı sordum faturasız nasıl servise yollayacağım diye. seri numarasından çıkartırlar siz kampanyalı ürün olduğuınu belirtin yeter dediler.. bakalım ne olacak teşekkürler