merhaba..
arkadaşlar ben türk telekomun kampanyası ile LG gm 735 cep telefonunu almıştım. iki gün önce bir mesaj geldi imei numaranız klonlanmıştır aldığınız yere başvurun diye. ben cep telefon servisine gittim ama benden fatura istediler. ama telekom bana fatura falan vermedi. 30 gün içinde imei kaydı yaptırmazsam telefon kilitlenecek. bilgisi olan varmı