Arkadaşlar iphone 3g 16 gb modeli için biriyle 860 tl'ye anlaştım. Telefonun 14 ay garantisi var ve çiziksiz temiz telefon. Taksit imkanıda var. Sizce telefonu alayım mı yoksa biraz daha ekleyip şunu al diyebileceğiniz ya da tavsiye edeceğiniz bir model var mı? (Dokunmatik) Ayrıca 2.el iphone alırken nelere dikkat etmeliyim ?
Teşekkürler
Sizce alayım mı ?
6
●757
- 20-01-2010, 16:03:36Valla arkadaşım fiyatını bilmiyorum ama bana kalırsa seninde kesene uyarsa HTC HD2 al derim. Ben HTC TynII kullanıyorum aşırı derecede memnunum.
- 20-01-2010, 16:16:24Üyeliği durdurulduavrupada iphoneler 180€ ya kadar düstü bence pahali
- 20-01-2010, 16:30:19Üyeliği durdurulduokadar para veriryorsunuz birazdaha para verin 0i ni alin
- 20-01-2010, 16:38:21800 lira idealdir bu model için. hem daha garantisi varmış, hemde çiziksizmiş.
bende de 3g 8 gb var. kesinlikle tavsiye ederim. iphonu kullanmayıpta birisi size öneride bulunuyorsa kesinlikle kulak asmayın derim.
alın, 1 hafta kullanın. daha sonra göreceksiniz. süper ötesi bişey. sadece tek eksik yanı internetteki flash uygulamaları açamaması. geri kalan herşeyiyle mükemmel bir telefon.
bir tanıdığınızda falan varsa, alın bikaç gün kullanın ve görün.
sadece bunu söylüyorum. tabi yine de siz bilirsiniz.
şimdiden hayırlı olsun..