Arkadaşlar iphone 3g 16 gb modeli için biriyle 860 tl'ye anlaştım. Telefonun 14 ay garantisi var ve çiziksiz temiz telefon. Taksit imkanıda var. Sizce telefonu alayım mı yoksa biraz daha ekleyip şunu al diyebileceğiniz ya da tavsiye edeceğiniz bir model var mı? (Dokunmatik) Ayrıca 2.el iphone alırken nelere dikkat etmeliyim ?

Teşekkürler