800 lira idealdir bu model için. hem daha garantisi varmış, hemde çiziksizmiş.

bende de 3g 8 gb var. kesinlikle tavsiye ederim. iphonu kullanmayıpta birisi size öneride bulunuyorsa kesinlikle kulak asmayın derim.

alın, 1 hafta kullanın. daha sonra göreceksiniz. süper ötesi bişey. sadece tek eksik yanı internetteki flash uygulamaları açamaması. geri kalan herşeyiyle mükemmel bir telefon.

bir tanıdığınızda falan varsa, alın bikaç gün kullanın ve görün.

sadece bunu söylüyorum. tabi yine de siz bilirsiniz.

şimdiden hayırlı olsun..