• 30-11-2009, 18:58:02
    #1


    Birçok inceleme yaptım ve benim aradığım standartlardaki en iyi telefon bu geldi.Sizlere de bir sorayım dedim,kullanım rahatlığı,artıları,eksileri nelerdir fikirlerinizi almak istiyorum.Saygılar.Teşekkürler.
  • 01-12-2009, 00:06:16
    #2
    sar muhhabbeti etkilemez diyorsan bütün özelliklerin toplandığı en iyi telefonlardan birisi. wireless, browser, ebatlar, pil ömrü, ekran genişliği hepsi makul oranlarda.
  • 01-12-2009, 00:50:33
    #3
    Ben nerede ise 1 yıldır kullanıyorum çok iyi cihaz şarj süresi wireless gücü harika takılma kilitlenme yapmıyor.Sadece kamera tatminkar değil.