Konu
Nokia E51 Hakkındaki Yorumlarınız??
30-11-2009, 18:58:02
#1
hackxien
Birçok inceleme yaptım ve benim aradığım standartlardaki en iyi telefon bu geldi.Sizlere de bir sorayım dedim,kullanım rahatlığı,artıları,eksileri nelerdir fikirlerinizi almak istiyorum.Saygılar.Teşekkürler.