Birçok inceleme yaptım ve benim aradığım standartlardaki en iyi telefon bu geldi.Sizlere de bir sorayım dedim,kullanım rahatlığı,artıları,eksileri nelerdir fikirlerinizi almak istiyorum.Saygılar.Teşekkürler.