Konu
Nokia E51 Hakkındaki Yorumlarınız??
01-12-2009, 00:50:33
#3
akay45
Ben nerede ise 1 yıldır kullanıyorum çok iyi cihaz şarj süresi wireless gücü harika takılma kilitlenme yapmıyor.Sadece kamera tatminkar değil.