• 28-11-2009, 00:26:40
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Arkadaşlar telefonumda smslerim hafıza kartımda saklanıyordu taki kardeşime verene kadar. Telefonla oynamış telefon hafızasına kaydediyor. 250 mesajda bi hafıza doluyor. Bıktım saatte 1 mesaj silmeye. Telefonu kurcaladım biraz ama bulamadım smsleri hafıza kartına kaydetmeyi. Nasıl yapılıyor bilginiz var mı?
  • 28-11-2009, 00:37:24
    #2
    n72 de oluyordu benimde deli oluyordum
    mesajlar da ayarlar sekmesinde kullanılan hafıza olması lazım oradan düzeltirdim bunu yapınca da olmuyorsa telefona reset at düzelmesi gerekiyor
  • 28-11-2009, 00:39:26
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Kullanılan hafıza diye sekme olsa yok ki Kullandığım telefon 5200
  • 28-11-2009, 00:45:44
    #4
    onu da kullandım zaten ana menü de gözüküyor hafıza menüsü ,hafıza menüsünde işaretli olmayan kullandığın hafızadır onu değiştir yine düzelmiyor ve telefon saçma sapan hatalar vermeey devam ediyorsa kartla falan bir alakası kalmamıştır ki bende öyle olmuştu sms yüzünden günde defalarca kapağı aç kapat telefon uçmuştu çok çabuk bozulan bir telefon çünkü
  • 28-11-2009, 00:48:51
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bu yüzden değiştiricem telefonu sanırım nasıl düzelticem ya
  • 28-11-2009, 01:30:32
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Onun programı var 3250 için miydi neydi belki 5200 da da çalışır bulursam vereyim programı bir dene
  • 28-11-2009, 01:31:17
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Telefonu aldığımda hafıza kartına kaydediyordu. Programsız yapma sansımız yok mu.
  • 28-11-2009, 01:46:26
    #8
    Üyeliği durduruldu
    hafıza kartı biçinlendirerek yapılır mı bilmiyorum hafıza kartının bir yedeğini at pc ye biçinlendir onu şifre koymadan bir bak hocam kesin mi bilemiyorum 5200 kullanmadım sonuçta ama bir dene yedeğini al aman sonra resimlerim mp3 lerim gitti olmasın