NOKIA sms sorunu
7
●606
- 28-11-2009, 00:26:40Üyeliği durdurulduArkadaşlar telefonumda smslerim hafıza kartımda saklanıyordu taki kardeşime verene kadar. Telefonla oynamış telefon hafızasına kaydediyor. 250 mesajda bi hafıza doluyor. Bıktım saatte 1 mesaj silmeye. Telefonu kurcaladım biraz ama bulamadım smsleri hafıza kartına kaydetmeyi. Nasıl yapılıyor bilginiz var mı?
- 28-11-2009, 00:45:44onu da kullandım
zaten ana menü de gözüküyor hafıza menüsü ,hafıza menüsünde işaretli olmayan kullandığın hafızadır onu değiştir yine düzelmiyor ve telefon saçma sapan hatalar vermeey devam ediyorsa kartla falan bir alakası kalmamıştır ki bende öyle olmuştu sms yüzünden günde defalarca kapağı aç kapat telefon uçmuştu çok çabuk bozulan bir telefon çünkü
- 28-11-2009, 01:46:26Üyeliği durdurulduhafıza kartı biçinlendirerek yapılır mı bilmiyorum hafıza kartının bir yedeğini at pc ye biçinlendir onu şifre koymadan bir bak hocam kesin mi bilemiyorum 5200 kullanmadım sonuçta ama bir dene yedeğini al aman sonra resimlerim mp3 lerim gitti olmasın
Kullandığım telefon 5200
zaten ana menü de gözüküyor hafıza menüsü ,hafıza menüsünde işaretli olmayan kullandığın hafızadır onu değiştir yine düzelmiyor ve telefon saçma sapan hatalar vermeey devam ediyorsa kartla falan bir alakası kalmamıştır ki bende öyle olmuştu sms yüzünden günde defalarca kapağı aç kapat telefon uçmuştu çok çabuk bozulan bir telefon çünkü