Arkadaşlar telefonumda smslerim hafıza kartımda saklanıyordu taki kardeşime verene kadar. Telefonla oynamış telefon hafızasına kaydediyor. 250 mesajda bi hafıza doluyor. Bıktım saatte 1 mesaj silmeye. Telefonu kurcaladım biraz ama bulamadım smsleri hafıza kartına kaydetmeyi. Nasıl yapılıyor bilginiz var mı?