onu da kullandım

zaten ana menü de gözüküyor hafıza menüsü ,hafıza menüsünde işaretli
olmayan kullandığın hafızadır onu değiştir yine düzelmiyor ve telefon saçma sapan hatalar vermeey devam ediyorsa kartla falan bir alakası kalmamıştır ki bende öyle olmuştu sms yüzünden günde defalarca kapağı aç kapat telefon uçmuştu çok çabuk bozulan bir telefon çünkü