Merhabalar,
Arkadaşlar ben 1 yıldır falan N73 kullanıyorum.İlk zamanlarda sorun yoktu fakat son 1 haftadır falan şarjım çok çabuk bitiyor.Ben en son 2 gün önce yeni tema yükledim telefona playboy teması acaba onun bir etkisi varmıdır yani bu tema şarjın çabuk bitmesine sebep olurmu sizce?
N73 şarjı hemen bitiyor
8
●2.691
- 27-10-2009, 11:11:08Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Tema hareketli ise fazla şarj yiyebilir.Fakat tema hareketsiz ise etkilemez.
Bataryanın çabuk bitmesi bozuk olmasından kaynaklanabilir.
1) Şarjdayken (açık) telefon ile işlem yaparsanız batarya zamanla bozulur.(Batarya şişebilir + Arama yapıldığında sıfırlanır)
2) Şebek yüzünden sinyallerin azalması ve artmasına bağlı olarak fazla şarj yiyebilir.
Telefonda Ayarlardan
Bekleme Ekranı + Ekran Koruyucu + Ekran Işığı gibi. Ayarlara bakarak önemlinizi alabilirsiniz.
Bunlar dışındaysa bataryanızı değiştirin ya da başka birinin bataryasını deneyin duruma göre seçimizniz yapın derim. - 27-10-2009, 18:21:16Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.şarj olayı ayrı bir dert...