• 22-10-2009, 19:51:08
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhabalar,

    Arkadaşlar ben 1 yıldır falan N73 kullanıyorum.İlk zamanlarda sorun yoktu fakat son 1 haftadır falan şarjım çok çabuk bitiyor.Ben en son 2 gün önce yeni tema yükledim telefona playboy teması acaba onun bir etkisi varmıdır yani bu tema şarjın çabuk bitmesine sebep olurmu sizce?
  • 22-10-2009, 19:56:37
    #2
    bizim bir kaç arkadaşta da var bu telefon. haftada bir 1-2 saat telefon kapalı durmasa böyle şarzı anında bitiyor diyorlar.sorun bu olabilir.Bir temanın o kadar sarj yiyeceğini düşünmüyorum.
  • 22-10-2009, 19:59:38
    #3
    Üyeliği durduruldu
    temayı silip tekrar denediniz mi?? (bende de 6300 var, msn programı çalışınca dopdolu batarya 2 saatte bitiyor)
  • 22-10-2009, 20:05:14
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Ben temayı değiştirmek istemiyorum bu tema hoşuma gidiyor.Üstelik hiçbirşey çalışmıyorken bu tema nasıl bu kadar şarj yer
  • 22-10-2009, 21:58:27
    #5
    Üyeliği durduruldu
    sürekli telefondaki resimlere bakmak en çok sarj yiyen işlemlerden birisi bunu yapıyorsanız normaldir bataryanın ömrüde bitmiş olabilir
  • 27-10-2009, 11:11:08
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Tema hareketli ise fazla şarj yiyebilir.Fakat tema hareketsiz ise etkilemez.
    Bataryanın çabuk bitmesi bozuk olmasından kaynaklanabilir.
    1) Şarjdayken (açık) telefon ile işlem yaparsanız batarya zamanla bozulur.(Batarya şişebilir + Arama yapıldığında sıfırlanır)
    2) Şebek yüzünden sinyallerin azalması ve artmasına bağlı olarak fazla şarj yiyebilir.

    Telefonda Ayarlardan
    Bekleme Ekranı + Ekran Koruyucu + Ekran Işığı gibi. Ayarlara bakarak önemlinizi alabilirsiniz.

    Bunlar dışındaysa bataryanızı değiştirin ya da başka birinin bataryasını deneyin duruma göre seçimizniz yapın derim.
  • 27-10-2009, 18:18:26
    #7
    nokia telefonların son modelleri gerçekten çok az gidiyor şarjı...
  • 27-10-2009, 18:21:16
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    şarj olayı ayrı bir dert...
  • 27-10-2009, 18:32:34
    #9
    bende de 3500c var şarjdan dolayı bıktım telefondan N73 almayı düşünüyorum