Merhabalar,

Arkadaşlar ben 1 yıldır falan N73 kullanıyorum.İlk zamanlarda sorun yoktu fakat son 1 haftadır falan şarjım çok çabuk bitiyor.Ben en son 2 gün önce yeni tema yükledim telefona playboy teması acaba onun bir etkisi varmıdır yani bu tema şarjın çabuk bitmesine sebep olurmu sizce?