Tema hareketli ise fazla şarj yiyebilir.Fakat tema hareketsiz ise etkilemez.
Bataryanın çabuk bitmesi bozuk olmasından kaynaklanabilir.
1) Şarjdayken (açık) telefon ile işlem yaparsanız batarya zamanla bozulur.(Batarya şişebilir + Arama yapıldığında sıfırlanır)
2) Şebek yüzünden sinyallerin azalması ve artmasına bağlı olarak fazla şarj yiyebilir.

Telefonda Ayarlardan
Bekleme Ekranı + Ekran Koruyucu + Ekran Işığı gibi. Ayarlara bakarak önemlinizi alabilirsiniz.

Bunlar dışındaysa bataryanızı değiştirin ya da başka birinin bataryasını deneyin duruma göre seçimizniz yapın derim.