Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Tema hareketli ise fazla şarj yiyebilir.Fakat tema hareketsiz ise etkilemez.
Bataryanın çabuk bitmesi bozuk olmasından kaynaklanabilir.
1) Şarjdayken (açık) telefon ile işlem yaparsanız batarya zamanla bozulur.(Batarya şişebilir + Arama yapıldığında sıfırlanır)
2) Şebek yüzünden sinyallerin azalması ve artmasına bağlı olarak fazla şarj yiyebilir.
Telefonda Ayarlardan
Bekleme Ekranı + Ekran Koruyucu + Ekran Işığı gibi. Ayarlara bakarak önemlinizi alabilirsiniz.
Bunlar dışındaysa bataryanızı değiştirin ya da başka birinin bataryasını deneyin duruma göre seçimizniz yapın derim.