Nokia n79 alicam
9
●990
- 20-10-2009, 17:30:59Üyeliği durdurulduSeaL05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Valla ilk çıktığında n97 ye taktığım için n97 diye okumuşum. Kusura bakmayın
- 20-10-2009, 19:16:46Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Hemen anlatayım kardeşim telefon özellik bakımında çok güzel yanlız insanı sinir eden bi özelliği var arka kapak değişince ekran rengi değişiyor burdaki sorunda şu kapağın arkasındaki chip sapıtıyor telefonda anlamsız anlamsız titremeye ve arplan resimi değiştirmeye başlıyor.
O sana denk gelmiştir gibi diceksin orjinal kutusunda 2 tanede ayrı kapağı vardı ilk ikisini kullandım sırayla onlar bi süre sonra bozuldu şimdi üçüncü kapaktayım
oda bozulunca yeni kapak alcam.
ama ben çok çıkartıyordum arka kapağı sim kart değiştirirken.
bundan başka bi sorunum olmadı hatta fm verici özelliği n95 bile yok çok süper bi telefon - 20-10-2009, 19:25:06Sana tek bir önerim var: Asla alma. Ben o telefona aşığım ve arkadaşına de bana satsın

Ben öyle her telefona aşık olmam. Zamanında ilk aşkım 6300dı şimdi n79.
Eğes sıfır gibi duruyorsa fiyatı gayet güzel. Çünkü sıfırı 550-650 arası.
Bende n79 almayı düşünüyorum hatta bu düşünce nedeniyle son 10 gündür kafayı yemiş vaziyete geldim. N79la ilgili binlerce yazı okudum ve yüzlerce video izledim. Telefonun menüsünde kapak değişince temanın değişmesini sağlayan bir özellik var. O özelliği kapatırsan sorunun ortadan kalkar. İnternette araştır nasıl kapatılacağını bulursun.Alıntı
oda bozulunca yeni kapak alcam.