• 20-10-2009, 17:12:14
    #1
    arkadaslar 21 ay daha karantisi bulunan 2 3 haftalık kullanılmıs N79 u bir arkadas 450 tl ye veriyor alayımmı yoksa pahalımı diyor siz ne dıyorsunuz ?
  • 20-10-2009, 17:24:49
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Konu başlığını yanlış okumuşum onun için mesajımı editliyorum.
  • 20-10-2009, 17:26:43
    #3
    @kral18
    N79 hocam N97 değil.

    Bu arada n79 için normal bi fiyat.Geçenlerde bi arkadaş almıştı ikinci el 420 tl ye.Bence almak istiyorsan tereddütte kalma güzel telefon
  • 20-10-2009, 17:30:59
    #4
    Üyeliği durduruldu
    SeaL05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @kral18
    N79 hocam N97 değil.

    Bu arada n79 için normal bi fiyat.Geçenlerde bi arkadaş almıştı ikinci el 420 tl ye.Bence almak istiyorsan tereddütte kalma güzel telefon

    Valla ilk çıktığında n97 ye taktığım için n97 diye okumuşum. Kusura bakmayın
  • 20-10-2009, 17:31:39
    #5
    nokıa N79
  • 20-10-2009, 19:16:46
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hemen anlatayım kardeşim telefon özellik bakımında çok güzel yanlız insanı sinir eden bi özelliği var arka kapak değişince ekran rengi değişiyor burdaki sorunda şu kapağın arkasındaki chip sapıtıyor telefonda anlamsız anlamsız titremeye ve arplan resimi değiştirmeye başlıyor.

    O sana denk gelmiştir gibi diceksin orjinal kutusunda 2 tanede ayrı kapağı vardı ilk ikisini kullandım sırayla onlar bi süre sonra bozuldu şimdi üçüncü kapaktayım oda bozulunca yeni kapak alcam.

    ama ben çok çıkartıyordum arka kapağı sim kart değiştirirken.

    bundan başka bi sorunum olmadı hatta fm verici özelliği n95 bile yok çok süper bi telefon
  • 20-10-2009, 19:25:06
    #7
    Sana tek bir önerim var: Asla alma. Ben o telefona aşığım ve arkadaşına de bana satsın
    Ben öyle her telefona aşık olmam. Zamanında ilk aşkım 6300dı şimdi n79. Eğes sıfır gibi duruyorsa fiyatı gayet güzel. Çünkü sıfırı 550-650 arası.

    Alıntı
    Hemen anlatayım kardeşim telefon özellik bakımında çok güzel yanlız insanı sinir eden bi özelliği var arka kapak değişince ekran rengi değişiyor burdaki sorunda şu kapağın arkasındaki chip sapıtıyor telefonda anlamsız anlamsız titremeye ve arplan resimi değiştirmeye başlıyor.

    O sana denk gelmiştir gibi diceksin orjinal kutusunda 2 tanede ayrı kapağı vardı ilk ikisini kullandım sırayla onlar bi süre sonra bozuldu şimdi üçüncü kapaktayım oda bozulunca yeni kapak alcam.

    ama ben çok çıkartıyordum arka kapağı sim kart değiştirirken.

    bundan başka bi sorunum olmadı hatta fm verici özelliği n95 bile yok çok süper bi telefon.
    Bende n79 almayı düşünüyorum hatta bu düşünce nedeniyle son 10 gündür kafayı yemiş vaziyete geldim. N79la ilgili binlerce yazı okudum ve yüzlerce video izledim. Telefonun menüsünde kapak değişince temanın değişmesini sağlayan bir özellik var. O özelliği kapatırsan sorunun ortadan kalkar. İnternette araştır nasıl kapatılacağını bulursun.
  • 22-10-2009, 23:40:03
    #8
    Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
    450 çok ya, 400 tl veririm deyin, telefoncuya gitse zaten 400 diyeceklerdir. Dediğim gibi pazarlık yapabilirseniz yap 400e al
  • 24-10-2009, 01:42:25
    #9
    bence alma gereksiz