Konu
Nokia n79 alicam
22-10-2009, 23:40:03
#8
DuZCe_
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
450 çok ya, 400 tl veririm deyin, telefoncuya gitse zaten 400 diyeceklerdir. Dediğim gibi pazarlık yapabilirseniz yap 400e al