Konu
Nokia n79 alicam
20-10-2009, 17:12:14
#1
mhmet
arkadaslar 21 ay daha karantisi bulunan 2 3 haftalık kullanılmıs N79 u bir arkadas 450 tl ye veriyor alayımmı yoksa pahalımı diyor siz ne dıyorsunuz ?