Telefon tamircileri içeri
12
●304
- 11-01-2025, 22:23:08Servis 11 bin istedi telefoncu 3 bine yaptı ama yukarıdaki sorunlar mevcut.wappeN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2025, 22:27:15Ucuz etin yahnisi yavan olur. Geçmiş olsun. Ucuza yaptırabileceğinizi düşündünüz lakin belkide 11Klık masraf 20K oldu haberiniz yok.Yaptıdığınız yere gidip sorunu belirtin.Gulse adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 11-01-2025, 22:32:13yaptıktan sonra telefon çok ısınıyorsa ve o şekilde kullamaya devam etiyseniz telefoncu üst katmanı güzelce leğimlemediyse ısınmadan dolayı üst katmanda kayma olmuş olabilir yaptırdığınız yere göstermelisiniz...
Not: Telefoncununda diceği şeyde ben verdiğimde çalışıyordu testte ettin sorun yoktu darbe almış, şarj aletinden kısa devre yapmış vs diyip başından sağar... - 11-01-2025, 22:34:28Cihazı bu gün teslim aldım cihazda öyle bir yanma ısınma sorunu hissetmedim.isagungor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle