yaptıktan sonra telefon çok ısınıyorsa ve o şekilde kullamaya devam etiyseniz telefoncu üst katmanı güzelce leğimlemediyse ısınmadan dolayı üst katmanda kayma olmuş olabilir yaptırdığınız yere göstermelisiniz...
Not: Telefoncununda diceği şeyde ben verdiğimde çalışıyordu testte ettin sorun yoktu darbe almış, şarj aletinden kısa devre yapmış vs diyip başından sağar...
Cihazı bu gün teslim aldım cihazda öyle bir yanma ısınma sorunu hissetmedim.