yaptıktan sonra telefon çok ısınıyorsa ve o şekilde kullamaya devam etiyseniz telefoncu üst katmanı güzelce leğimlemediyse ısınmadan dolayı üst katmanda kayma olmuş olabilir yaptırdığınız yere göstermelisiniz...

Not: Telefoncununda diceği şeyde ben verdiğimde çalışıyordu testte ettin sorun yoktu darbe almış, şarj aletinden kısa devre yapmış vs diyip başından sağar...