Merhabalar yd cihazım hala açılmadı açılan şebekesi gelen varmıdır.
Not: biraz önce btk ile görüşme sağladım tüm yd cihazlara şebeke verildiğini sadece tt hatlarında problem olduğundan dolayı hala şebeke problemi olduğunu gün içerisinde düzeltileceğini beyan ettiler.
YD Telefon Açılmadı
7
●242
- 06-01-2025, 14:57:26Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çift sim getirdiğimde nasıl kullanabilirim acaba
nasıl kullanıyorsunuz 4+4 açık kalan 4 ay nasıl çalışır - 06-01-2025, 15:00:168. ay ile 12. ay arası çift telefon kullanıyorum veya wi-fi araması ile kullanıyorumtaner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
