• 06-01-2025, 14:37:19
    #1
    Merhabalar yd cihazım hala açılmadı açılan şebekesi gelen varmıdır.
    Not: biraz önce btk ile görüşme sağladım tüm yd cihazlara şebeke verildiğini sadece tt hatlarında problem olduğundan dolayı hala şebeke problemi olduğunu gün içerisinde düzeltileceğini beyan ettiler.
  • 06-01-2025, 14:39:46
    #2
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    Uçuş moduna alıp tekrar normale aldım 7-8 kere daha sonra geldi.

    15 pro max - Turkcell
  • 06-01-2025, 14:46:40
    #3
    1-ucus moduna al
    2-ag ayarlarini sifirla (restart atilacak)
    3-telefonu komple kapat
    4-kapaliyken sim karti tak
    5-telefonu ac
    6-hat gelene kadar ucus modunu ac kapat (10 kere maksimum)

    gecmis olsun
  • 06-01-2025, 14:52:16
    #4
    murrtex adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1-ucus moduna al
    2-ag ayarlarini sifirla (restart atilacak)
    3-telefonu komple kapat
    4-kapaliyken sim karti tak
    5-telefonu ac
    6-hat gelene kadar ucus modunu ac kapat (10 kere maksimum)

    gecmis olsun
    Operatör nedir
  • 06-01-2025, 14:56:01
    #5
    ağ ayarlarını sıfırlayınca düzeldi bizim. iphone 14 pro
  • 06-01-2025, 14:57:26
    #6
    Platin üye
    Serhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uçuş moduna alıp tekrar normale aldım 7-8 kere daha sonra geldi.

    15 pro max - Turkcell

    hocam çift sim getirdiğimde nasıl kullanabilirim acaba
    nasıl kullanıyorsunuz 4+4 açık kalan 4 ay nasıl çalışır
  • 06-01-2025, 15:00:16
    #7
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam çift sim getirdiğimde nasıl kullanabilirim acaba
    nasıl kullanıyorsunuz 4+4 açık kalan 4 ay nasıl çalışır
    8. ay ile 12. ay arası çift telefon kullanıyorum veya wi-fi araması ile kullanıyorum
  • 06-01-2025, 15:37:27
    #8
    değişik değişik şeyler yapmana gerek yok, sorun türk telekomda. becerebilirlerse büyük ihtimalle yarın açılacak