Merhabalar yd cihazım hala açılmadı açılan şebekesi gelen varmıdır.
Not: biraz önce btk ile görüşme sağladım tüm yd cihazlara şebeke verildiğini sadece tt hatlarında problem olduğundan dolayı hala şebeke problemi olduğunu gün içerisinde düzeltileceğini beyan ettiler.