taner_izmit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam çift sim getirdiğimde nasıl kullanabilirim acaba
nasıl kullanıyorsunuz 4+4 açık kalan 4 ay nasıl çalışır
8. ay ile 12. ay arası çift telefon kullanıyorum veya wi-fi araması ile kullanıyorum