• 30-07-2009, 21:47:44
    #1
    Arkadaşlar Şimdi İphone 3g felan cıktı Turkcell sitesini ziyaret ettim ama birşey anlamadım diyorki 24 ay tahattüt et istegigin cihaz senin olsun diyor ?

    Cihaza para verecekmiyiz bir acıklaması olan varmı, Eğer uygun gelirse alacagım.
  • 31-07-2009, 01:34:14
    #2
    Gdiyorsun kardeş turkcell extra ya.Yeni aboneysen kredi kartı şart.Yani ödemeyi garantiye alıyorlar 24 ay boyunca senden sabit ücret alıyorlar.Eğer eski faturalı hat abonesiysen faturana yansıyor.Oda olmadı ben direk alıcam dersen 600 küsür € ile de alabilirsin
  • 31-07-2009, 13:49:24
    #3
    Peki aldıgım 600 Dolara İlla Turkcell kullanmak zorundamıyım
  • 31-07-2009, 15:35:23
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Iphone tavsiye etmiyorum,alma sen de pişman olursun.Çok büyük bi telefon sadece gösterişten ibaret.
  • 31-07-2009, 19:09:05
    #5
    DvdCenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Iphone tavsiye etmiyorum,alma sen de pişman olursun.Çok büyük bi telefon sadece gösterişten ibaret.
    Peki ne alayım abicim yardımcı olunda pişman olmayalım
  • 01-08-2009, 16:45:12
    #6
    Üyeliği durduruldu
    GrupSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki aldıgım 600 Dolara İlla Turkcell kullanmak zorundamıyım
    hayır, istediğin operatörü kullanabilirsin.