DvdCenter adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Iphone tavsiye etmiyorum,alma sen de pişman olursun.Çok büyük bi telefon sadece gösterişten ibaret.
Peki ne alayım abicim yardımcı olunda pişman olmayalım