Arkadaşlar Şimdi İphone 3g felan cıktı Turkcell sitesini ziyaret ettim ama birşey anlamadım diyorki 24 ay tahattüt et istegigin cihaz senin olsun diyor ?

Cihaza para verecekmiyiz bir acıklaması olan varmı, Eğer uygun gelirse alacagım.