YD İPhone E-Sim mi Fiziksel Sim mi?
6
●164
- 17-02-2024, 10:27:30Hayırlı sabahlar, yd iPhone geçeceğim öncelikle E-Sim kullansam olur mu? Sonra fiziksel e geçsem +4 kullanabilir miyim?
- 17-02-2024, 11:03:01Hayır neden yasaklansın ki?lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 17-02-2024, 11:04:35Bir ara öyle bir muhabbet dönüyordu operatör bayileri arasında o yüzden dedim.MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tabiki dediğiniz şekilde kullanabilirsiniz, ama ana sim girişinin Ocak ayından itibaren sim takılmamış olması gerek yoksa süresi başlamış azalıyordur.
Ayrıca e sim sadece iPhone 13 ve üzeri var diye biliyorum, bu kriterlere uyuyorsa kullanabilirsiniz
- 17-02-2024, 11:08:39Evet hocam o zamana deneyelimlorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
11 yurtiçi var onda e sim kullanılıyor hala ama bayiler arasında dediğiniz gibi bazen dedikodular oluyor da gerçekleşmiyor
- 17-02-2024, 11:53:57Gerek yok dostum, normal sim ile kullan 4 ay sonra e-sim'in IMEI sini SIM1 yapacaksın fiziksel Sim'i SIM2 Yapacaksın
- 17-02-2024, 11:59:32Yani bende sürekli banka sms blokelerini kaldırmaktan yoruldum açıkçası şuan da diğer telefonda e-sim olduğu için direk aktarayım o mantıklı mı diye sordumBlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle