• 17-02-2024, 10:27:30
    #1
    Hayırlı sabahlar, yd iPhone geçeceğim öncelikle E-Sim kullansam olur mu? Sonra fiziksel e geçsem +4 kullanabilir miyim?
  • 17-02-2024, 10:55:53
    #2
    E-sim Türkiye'de yasaklanmadı mı?
  • 17-02-2024, 11:03:01
    #3
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    E-sim Türkiye'de yasaklanmadı mı?
    Hayır neden yasaklansın ki?
  • 17-02-2024, 11:04:35
    #4
    MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hayır neden yasaklansın ki?
    Bir ara öyle bir muhabbet dönüyordu operatör bayileri arasında o yüzden dedim.

    Tabiki dediğiniz şekilde kullanabilirsiniz, ama ana sim girişinin Ocak ayından itibaren sim takılmamış olması gerek yoksa süresi başlamış azalıyordur.

    Ayrıca e sim sadece iPhone 13 ve üzeri var diye biliyorum, bu kriterlere uyuyorsa kullanabilirsiniz
  • 17-02-2024, 11:08:39
    #5
    lorxy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir ara öyle bir muhabbet dönüyordu operatör bayileri arasında o yüzden dedim.

    Tabiki dediğiniz şekilde kullanabilirsiniz, ama ana sim girişinin Ocak ayından itibaren sim takılmamış olması gerek yoksa süresi başlamış azalıyordur.

    Ayrıca e sim sadece iPhone 13 ve üzeri var diye biliyorum, bu kriterlere uyuyorsa kullanabilirsiniz
    Evet hocam o zamana deneyelim
    11 yurtiçi var onda e sim kullanılıyor hala ama bayiler arasında dediğiniz gibi bazen dedikodular oluyor da gerçekleşmiyor
  • 17-02-2024, 11:53:57
    #6
    Gerek yok dostum, normal sim ile kullan 4 ay sonra e-sim'in IMEI sini SIM1 yapacaksın fiziksel Sim'i SIM2 Yapacaksın
  • 17-02-2024, 11:59:32
    #7
    BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gerek yok dostum, normal sim ile kullan 4 ay sonra e-sim'in IMEI sini SIM1 yapacaksın fiziksel Sim'i SIM2 Yapacaksın
    Yani bende sürekli banka sms blokelerini kaldırmaktan yoruldum açıkçası şuan da diğer telefonda e-sim olduğu için direk aktarayım o mantıklı mı diye sordum