BlueAegean adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gerek yok dostum, normal sim ile kullan 4 ay sonra e-sim'in IMEI sini SIM1 yapacaksın fiziksel Sim'i SIM2 Yapacaksın
Yani bende sürekli banka sms blokelerini kaldırmaktan yoruldum açıkçası şuan da diğer telefonda e-sim olduğu için direk aktarayım o mantıklı mı diye sordum