MikailAvci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayır neden yasaklansın ki?
Bir ara öyle bir muhabbet dönüyordu operatör bayileri arasında o yüzden dedim.

Tabiki dediğiniz şekilde kullanabilirsiniz, ama ana sim girişinin Ocak ayından itibaren sim takılmamış olması gerek yoksa süresi başlamış azalıyordur.

Ayrıca e sim sadece iPhone 13 ve üzeri var diye biliyorum, bu kriterlere uyuyorsa kullanabilirsiniz