Hayır neden yasaklansın ki?
Bir ara öyle bir muhabbet dönüyordu operatör bayileri arasında o yüzden dedim.
Tabiki dediğiniz şekilde kullanabilirsiniz, ama ana sim girişinin Ocak ayından itibaren sim takılmamış olması gerek yoksa süresi başlamış azalıyordur.
Ayrıca e sim sadece iPhone 13 ve üzeri var diye biliyorum, bu kriterlere uyuyorsa kullanabilirsiniz