• 06-06-2009, 11:45:37
    #10
    benim önerim Nokıa 5800
    Biraz daha biriktir derim..
  • 06-06-2009, 13:17:52
    #11
    nokia demişsin ama bence nokia fiyat/performans oranına bakıldığında pek iyi bir telefon değil. bendede şuan nokia var. (6300) aldığımdan beri servisten çıkmıyor (3 ay oldu. toplasan 1 ay kullanmadım.) bunu satıp samsung omnia almayı düşünüyorum. hiç olmazsa yazılımsal hatalarda karşımızda duran firma Microsoft olacak
  • 06-06-2009, 19:44:14
    #12
    Advisor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nokia demişsin ama bence nokia fiyat/performans oranına bakıldığında pek iyi bir telefon değil. bendede şuan nokia var. (6300) aldığımdan beri servisten çıkmıyor (3 ay oldu. toplasan 1 ay kullanmadım.) bunu satıp samsung omnia almayı düşünüyorum. hiç olmazsa yazılımsal hatalarda karşımızda duran firma Microsoft olacak
    Daha önce samsungun e250 ve d900 kızaklı telefonlarını kullandım ikisininde kızaklarında sorun yaşadım,
    Nokia kullanıyorum kızaklı ürünleri gerçekten harika
  • 06-06-2009, 19:56:44
    #13
    Nokia 3200 ve N73 Öneriyorum
  • 06-06-2009, 22:23:57
    #14
    samsung u-600 öneririm çok zarif kullanışlı kamerası çok iyi yalnız şarjı pek dayanmıyor.
  • 06-06-2009, 22:33:48
    #15
    müzik delisiysen ve wifi arıyorsan n91 forever bende 4gblığı var tertemiz
  • 07-06-2009, 00:14:06
    #16
    MaidZoe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Daha önce samsungun e250 ve d900 kızaklı telefonlarını kullandım ikisininde kızaklarında sorun yaşadım,
    Nokia kullanıyorum kızaklı ürünleri gerçekten harika
    elimde e-250 var. 2 yılı aştı sanırım. sürekli kullanıyorum. bataryası dışında hiçbir sorunum olmadı. bataryayıda yeniledim. oda düzeldi şuan.