nokia demişsin ama bence nokia fiyat/performans oranına bakıldığında pek iyi bir telefon değil. bendede şuan nokia var. (6300) aldığımdan beri servisten çıkmıyor (3 ay oldu. toplasan 1 ay kullanmadım.) bunu satıp samsung omnia almayı düşünüyorum. hiç olmazsa yazılımsal hatalarda karşımızda duran firma Microsoft olacak
Daha önce samsungun e250 ve d900 kızaklı telefonlarını kullandım ikisininde kızaklarında sorun yaşadım,
Nokia kullanıyorum kızaklı ürünleri gerçekten harika