Daha önce samsungun e250 ve d900 kızaklı telefonlarını kullandım ikisininde kızaklarında sorun yaşadım,
Nokia kullanıyorum kızaklı ürünleri gerçekten harika
elimde e-250 var. 2 yılı aştı sanırım. sürekli kullanıyorum. bataryası dışında hiçbir sorunum olmadı. bataryayıda yeniledim. oda düzeldi şuan.