nokia demişsin ama bence nokia fiyat/performans oranına bakıldığında pek iyi bir telefon değil. bendede şuan nokia var. (6300) aldığımdan beri servisten çıkmıyor (3 ay oldu. toplasan 1 ay kullanmadım.) bunu satıp samsung omnia almayı düşünüyorum. hiç olmazsa yazılımsal hatalarda karşımızda duran firma Microsoft olacak