• 05-04-2023, 20:23:54
    #1
    Arkadaşlar yeni bir telefon almak için uzun süre araştırma yaptım bğtçem max 12k idi yaklaşık 8 yıldır iphone kullandığım için iphone almak istiyordum ama bu bütçeye ikinci el anca alabiliyordum bende sıfır olsun bizim olsun diye poco x5 pro aldım nasıl sizce iyi mi veya bu fiyata alınacak iphone modelleri nedir ikinci ele güvenemiyorum bunada pek alışamadım iphonedan sonra. Eşime de alacağız bunu eşime verip ikinci el bir iphone mu alsam çok kararsızım baya götürür mü bu telefon bizi ? Teknik bilgisi olan arkadaşlarım yardımcı olabilirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler
  • 05-04-2023, 20:26:09
    #2
    Benim eniştem 2. El 13 pro aldı gayet temiz ve sorunsuz geldi, easycep diye bir uygulamadan aldı üstelik 12 ay taksit imkanı varmış. Kredi kartım olsaydı bende alırdım
  • 05-04-2023, 20:26:30
    #3
    Tam olarak kullanım amacınız nedir:
    örnek oyunlar gibi
  • 05-04-2023, 20:27:11
    #4
    adwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tam olarak kullanım amacınız nedir:
    örnek oyunlar gibi
    Sosyal medya günlük kullanım pubg tarzı oyunlar hocam
  • 05-04-2023, 20:27:21
    #5
    Android alacaksan OnePlus alacaksın. Poco lar da güzel ama ben xiaomi nin reklamlarından sıkıldım.
  • 05-04-2023, 20:27:44
    #6
    Bende de x5 pro var, gayet memnunum çok hızlı. Tabii bu ilk dönemleri o ayrı ama memnunum gözüm arkada kalmadı.
  • 05-04-2023, 20:27:59
    #7
    mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim eniştem 2. El 13 pro aldı gayet temiz ve sorunsuz geldi, easycep diye bir uygulamadan aldı üstelik 12 ay taksit imkanı varmış. Kredi kartım olsaydı bende alırdım
    O benim bütçemi baya aşar hocam ya
  • 05-04-2023, 20:28:32
    #8
    x5 pro 12-13 bin civari idi sifiri sanirsam iyide telefon ancak bu fiyata iphone alirsaniz ancak başiniz ağırır tavsiyem sıfır telefondan yana.
  • 05-04-2023, 20:29:19
    #9
    batoksca adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de x5 pro var, gayet memnunum çok hızlı. Tabii bu ilk dönemleri o ayrı ama memnunum gözüm arkada kalmadı.
    Korkularımdan biri de bu 1 yıl sonra yavaşlaması iphonelarda o kadar yavaşlama olmuyordu çok uzun zamandır android kullanmadığım için şu an androidlerde yavaşlama durumu nedir hiç bilmiyorum