Arkadaşlar yeni bir telefon almak için uzun süre araştırma yaptım bğtçem max 12k idi yaklaşık 8 yıldır iphone kullandığım için iphone almak istiyordum ama bu bütçeye ikinci el anca alabiliyordum bende sıfır olsun bizim olsun diye poco x5 pro aldım nasıl sizce iyi mi veya bu fiyata alınacak iphone modelleri nedir ikinci ele güvenemiyorum bunada pek alışamadım iphonedan sonra. Eşime de alacağız bunu eşime verip ikinci el bir iphone mu alsam çok kararsızım baya götürür mü bu telefon bizi ? Teknik bilgisi olan arkadaşlarım yardımcı olabilirse çok sevinirim şimdiden teşekkürler