mehmet05 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Benim eniştem 2. El 13 pro aldı gayet temiz ve sorunsuz geldi, easycep diye bir uygulamadan aldı üstelik 12 ay taksit imkanı varmış. Kredi kartım olsaydı bende alırdım
O benim bütçemi baya aşar hocam ya