Bende de x5 pro var, gayet memnunum çok hızlı. Tabii bu ilk dönemleri o ayrı ama memnunum gözüm arkada kalmadı.
Korkularımdan biri de bu 1 yıl sonra yavaşlaması iphonelarda o kadar yavaşlama olmuyordu çok uzun zamandır android kullanmadığım için şu an androidlerde yavaşlama durumu nedir hiç bilmiyorum