Merhaba,
bir konuda kafam baya karıştı. Mesela ıraktan iphone getirdik. Eşimin annesi de Bulgaristana gitti geldi diyelim. Daha sonra ıraktan gelen telefonu eşimin bulgaristana girip çıkan annesinin pasaportuna işlettik. Bı telefonu eşim kullanabilir mi?
nasıl oluyor bu durumlar? Kesin bilen var mı?
YD Telefon hakkında sorularım
9
●280
- 21-12-2022, 23:36:51Kesin bilen var mı? -Evet.RaskolSerna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eşinizin kullanabilmesi için pasaport sahibi kimse sadece onun hatları çalışır. Bu durumda pasaport sahibi eşinizin annesi olduğu için eşinizin hat devir işlemi yapması gerekir ve sorunsuz kullanır. - 21-12-2022, 23:45:04weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
telefon için 4 ay, kişi için 365 gün. Yani son bir yıl içerisinde yurtdışından Türkiye'ye giriş yapmış olması gerekiyor.