• 21-12-2022, 23:33:23
    #1
    Merhaba,

    bir konuda kafam baya karıştı. Mesela ıraktan iphone getirdik. Eşimin annesi de Bulgaristana gitti geldi diyelim. Daha sonra ıraktan gelen telefonu eşimin bulgaristana girip çıkan annesinin pasaportuna işlettik. Bı telefonu eşim kullanabilir mi?

    nasıl oluyor bu durumlar? Kesin bilen var mı?
  • 21-12-2022, 23:34:41
    #2
    Annesinin hattıyla kullanabilir hocam üstüne kayıtlı hat ile
  • 21-12-2022, 23:35:00
    #3
    Eşinizin annesinin üzerine hat ile kullanır.
  • 21-12-2022, 23:36:51
    #4
    RaskolSerna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba,

    bir konuda kafam baya karıştı. Mesela ıraktan iphone getirdik. Eşimin annesi de Bulgaristana gitti geldi diyelim. Daha sonra ıraktan gelen telefonu eşimin bulgaristana girip çıkan annesinin pasaportuna işlettik. Bı telefonu eşim kullanabilir mi?

    nasıl oluyor bu durumlar? Kesin bilen var mı?
    Kesin bilen var mı? -Evet.
    Eşinizin kullanabilmesi için pasaport sahibi kimse sadece onun hatları çalışır. Bu durumda pasaport sahibi eşinizin annesi olduğu için eşinizin hat devir işlemi yapması gerekir ve sorunsuz kullanır.
  • 21-12-2022, 23:38:04
    #5
    Kesin bilgiler geldi. Bizim iş yattı
    Peki mesela eşim 10 yıl önce yurtdışına çıkmış ise onun pasaportuna işletebiliyor muyuz? Bunun süresi nedir?
  • 21-12-2022, 23:40:52
    #6
    RaskolSerna adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kesin bilgiler geldi. Bizim iş yattı
    Peki mesela eşim 10 yıl önce yurtdışına çıkmış ise onun pasaportuna işletebiliyor muyuz? Bunun süresi nedir?
    4 Ay Hocam
  • 21-12-2022, 23:44:59
    #7
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 Ay Hocam
    1 yıl olabilir mi?
  • 21-12-2022, 23:45:04
    #8
    weaxuN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    4 Ay Hocam

    telefon için 4 ay, kişi için 365 gün. Yani son bir yıl içerisinde yurtdışından Türkiye'ye giriş yapmış olması gerekiyor.
  • 21-12-2022, 23:45:35
    #9
    victoryksk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    telefon için 4 ay, kişi için 365 gün. Yani son bir yıl içerisinde yurtdışında Türkiye'ye giriş yapmış olması gerekiyor.
    Evet hocam